Bakker 3.

Újabb LGBTQ élmény a munkahelyemen.

Az Amazing Race napján bementem a mosdóba, hogy átvegyem az ingem helyett a cég által adott pólót. Elég fázós vagyok, ezért nem pólóban akartam végigfagyoskodni a napot.

Szóval éppen egy szál felsőtestben állok a tükör előtt, amikor bejön egy kollegaNŐ.

Lazán megnézi a fülkéket, éppen mindkettőben voltak (amúgy mindig ez van). Először azt hittem, hogy a nőiben minden fülke foglalt volt, de annyira sürgős volt neki, hogy át kellett jönnie a férfibe. De nem, mert a kollegaNŐ lazán nekidől a falnak és várja, hogy kijöjjenek valamelyik fülkéből.

Kicsit lassan esik le, hogy jah ez az a kollegaNŐ aki minden nap férfiruhában jár. Értsd szövetgatya és férfi hosszúujjú ing és hosszú szőke haj. Az már eddig is gyanús volt, hogy ő milyen szexuális érdeklődésű, de az nem jött át eddig nekem, hogy egy helyre járunk WC-re.

Lazán felveszem a pólómat, konstatálom, hogy szűk, visszaveszem az inget, közben barátságosan beszélgetünk. Őt nem zavarja a dolog, engem is csak alig. Azóta többször összefutottunk a férfi WC-ben és nem dőlt össze a világ.

Welcome to Canada again!

Leave a Reply

